Hogyan működik irodánknál az ingatlanközvetítés?

Hogyan működik irodánknál az ingatlanközvetítés?

 

Remélhetőleg már elolvasta részletes írásainkat ITT és ITT arról, hogy milyen hibákat követnek el az ingatlan tulajdonosok, amikor piacra dobják ingatlanukat, valamint arról, hogy hogyan érdemes ingatlanközvetítőt választanunk. Ezeket az elmúlt 1 évtized tapasztalatai alapján, de különösen a napjainkat jellemző viszonyok alapján szedtük össze. Ha még nem olvasta tehát ezen írásainkat, mindenképp tegye meg.

 

Most pedig fussunk végig egy listán, mi alapján és hogyan tudunk együttműködni ingatlana eladásában. Ezúton is hangsúlyozzuk az „együttműködés” fontosságát.

 

  • találkozás az eladásra jelölt ingatlannál
  • felmérjük az ingatlant kívül-belül
  • kialakítjuk a reális irányárat és eladási árat
  • felmérjük elképzeléseit, igényeit
  • bemutatjuk a gyakorlati munkát, amit a sikeres eladás érdekében teszünk
  • megismerkedünk a megbízási szerződésünkkel és az értékesítés teljes folyamatával
  • amennyiben kialakult a szimpátia és a bizalom…
  • megkötjük a megbízási szerződést
  • elkészítjük az ingatlan fotódokumentációját, rögzítjük paramétereit
  • az ingatlanhirdetést elkészítjük 48 órán belül és feltöltésre kerül a hirdetés minden szerződött ingatlanportálra
  • az ingatlanbemutatások előre egyeztetett időpontban, a lehetőségeinkhez képest a legjobban megszűrt érdeklődőknek történik
  • az áralku támogatása
  • szükség szerint a hitelügyintézésben való részvétel, támogatás
  • adásvételi szerződés előkészítése, a szerződéskötésen való részvétel
  • földhivatali ügyintézés
  • birtokbaadás

 

Kérésére megbízási szerződésünk mintáját elküldjük átolvasásra. Szerződéseink egyszerűek, átláthatóak, melyeket a Magyar Ingatlanközvetítők Országos Szövetségének (MIOSZ) ügyvédje bocsát rendelkezésünkre, hogy mindig a hatályos törvényi előírásoknak megfelelő dokumentumokkal dolgozhassunk.

 

Irodánk nagy hangsúlyt fektet a törvényes és etikus működésre. Legyen ez kötelező elvárása minden irodával szemben.
Irodánk ingatlanközvetítői névjegyzékének regisztrációs száma: C444/2017.
Adatvédelmi regisztrációs számaink: NAIH-131717/2015, NAIH-131717/2016, NAIH-131717/2017
Irodánk szerepel a fogyasztói vélemények alapján készült megbízható cégek listájában is. 
 

Olvasson bele elégedett ügyfeleink leveleibe, melyek hűen tükrözik az ingatlanközvetítéshez való hozzáállásunkat.

 

Az ingatlanközvetítés nem játék, hanem felelősség és bizalom kérdése.

Az értékesítők az ingatlant helyezik fókuszba, mi ingatlan tanácsadók pedig az emberekkel foglalkozunk, nem csupán az ingatlanokkal. Szolgáltató vállalkozásként világosan látjuk, hogy működésünk sikere azon múlik, mennyire tudjuk feltárni vásárolóink és eladóink sokszínű igényeit, és azt összhangba hozni a valósággal, mert feladatunk, hogy hatékonyan párosítsuk a keresletet a kínálattal.

A Szigetingatlan jelmondata megfelelő összegzését adja annak a filozófiának, amely alapján tevékenységünket végezzük:

„Együtt, az Ön otthonáért.”

 

Iroda: 2310 Szigetszentmiklós, Paptag u. 24. 1. em. 5.
(időpont egyeztetés szükséges)

Telefon: 06/20-422-2043, 06/20-445-1180
e-mail: iroda@szigetingatlan.hu